Jaunajā H&M reklāmā lesbiešu skūpsts un trans modele
Reklamējot jauno rudens 2016 kolekciju, apģērbu zīmols H&M nācis klajā ar
reklāmu, kurā piedalās trans modele Hari Nefa (Hari Nef, attēlā), kā arī
reklāmas rullīša beigās redzamas divas sievietes, skūpstāmies zem ūdens.
Rudens kolekcijas reklāmas kampaņa ar nosaukumu LadyLike veltīta sievišķības motīvam, jeb kā tas ir – būt sievietei. Lesbiešu skūpsts, trans modele un spalvainas paduses – tas viss redzams jaunajā reklāmā, un, balstoties uz interneta ziņu portālu GayStarNews, skatītāji ir sajūsmā.
Modes zīmols izaicina sabiedrību aizdomāties par jēdzienu “būt sievietei”, reklāmā atspoguļojot to visdažādākajos aspektos. Kāds varbūt aizdomāsies par skūpstu, kāds par 72 gadus veco trans modeli Hari Nefu, taču cits – par apmatojumu padusēs.
Jaunajai brenda reklāmai interneta vidē ir nu jau vairāk nekā miljons skatījumu. Kas attiecas uz reklāmas saturu, tās centrā ir dziedātāja Lion Babe, kas izpilda Tom Džounsa (Tom Jones) 1971. gada dziesmas She’s a Lady modern versiju.
H&M aicina ik vienu piedalīties kampaņā, izmantojot mirkļbirku LadyLike, aprakstīt, ko katram nozīmē būt par sievieti.
Ierakstot sociālās tīklošanas vietnes Twitter meklētājā LadyLike ir iespējams iepazīties ar sabiedrības viedokli konkrētajā jautājumā, kā arī aplūkot neskaitāmās pozitīvās (nenoliedzami arī negatīvās) atsauksmes saistībā ar modes zīmola izaicinošo reklāmas rullīti.
Avots: https://goo.gl/Yr56kB